Kleur: Topaz Mist
Kilometerstand: 173000
 (aantoonbaar via Japanse autopas)

Dit is een BTW auto en kan zakelijk zonder BTW aangeschaft worden!

Net binnen uit Japan , gaat nu de refurbishment in en staat over 3 weken  verkoopklaar en op kenteken.

Wordt nog voorzien van centrale vergrendeling, chromen deurbeschermers, door ons geplaatst nieuw dak, OOK het achterruitvinyl,  originele polo wheels.

Tegen meerprijs kan de auto voorzien worden van een upgrade versie met USB aansluiting, nieuwe CD speler en hoofdtelefoonaansluiting. Het topmodel heeft zelfs een bluetooth carkit ingebouwd voor hands-free bellen.


Uiteraard zijn al onze aanpassingen toegepast op deze Figaro, dus aangepast motormanagement, elektrische ramen modificatie, Zekeringenkast aangepast, waterhuishouding herzien, distributie en waterpomp vervangen, centrale vergrendeling ingebouwd, nieuwe deurspeakers, radio frequenties aangepast, etc, etc.

Wordt geleverd met een nieuwe APK  afgenomen door de APK keurmeesters zelf en fraaie 'oud blauwe' kentekenplaten*

Onderstaand de foto's zoals hij net bij ons binnen is gekomen, deukje hier krasje daar, blanke lak los op diverse plekken, kleurverschil bij plastic rooster, etc, etc. Ofwel: wat we bij de meeste Japanners wel tegenkomen, daarom gaat ook deze keiharde roestvrije Figaro naar de spuiter en wordt geheel gespoten in verse beige lak! 


€ 9090 euro excl. BTW, 10999 euro incl. BTW

ZO uit de haven gehaald, nu kan het grote werk beginnen, eerst klaarmaken voor de RDW keuring, alle aanpassingen doen, dan het dak vervangen en vervolgens demonteren, spuiten en weer opbouwen.

Omdat we dit al zoveel keer gedaan hebben kunnen we de auto compleet klaar gemaakt hebben in slechts 3 weken!

Wieldoppen zijn eraf gehaald en worden nieuwe gelakt

Krijgt nog een nieuw dak en achterruitvinyl

deukje.....her en der.....

Kleurverschil in plastic rooster, aluminium parafaan en motorkap

Op een par plaatsen het bekende blanke lak probleem na 27 jaar in de volle zon....

Roestvrije onderkant

en roestvrije dorpels! Nooit aan gelast en dat hoeft ook niet, uit Japoan halen we alleen KEIharde auto's