Kleur: Aqua Grey
KM stand: 98000 (aantoonbaar via Engelse NAP)

Na geïmporteerd te zijn uit Japan in 2011 heeft hij 20000 km gereden en de laatste 4 jaar zelfs helemaal geen enkele Km.

Wij kwamen hem op het spoor, samen met zijn broertje, bij een op leeftijd zijnde man die er nauwelijks mee reed maar het gewoon grappige karretjes vond (waar hij gelijk in heeft!)

De Pao komt uit dezelfde fabriek als de Figaro en is 2 jaar eerder geïntroduceerd op de Japanse markt dan de Figaro. Het is een soort MINI MPV 'avant la lettre' met een design wat heel apart is.

Zijn stoere spiegels, klapramen, stevige bumpers en canvas interieur maken hem heel apart. 

Dit is de Softtop versie waar een groot canvas open dak in zit met een windgeleider aan de voorkant voor het elimineren van windgeruis. Het dak is een aantal jaren geleden vervangen en is in zeer goede staat. Officieel is het een elektrisch te openen dak, maar doordat het bijna nooit gebruikt is heeft het motortje het zwaar met openen en dichttrekken. Gelukkig kan je hem met een zwengeltje heel makkelijk handmatig open en dicht draaien.

Tevens heeft hij de erg gewilde witte 'Front Foglight bar' met gele verstralers erop (1 van de originele accessoires destijds!)

Hij staat op de originele wielen met goede banden en is voorzien van nieuwe chromen wieldeksels met een beige rand erin.

Vanwege blanke lakproblemen (aantoonbaar) en krasjes en deukjes van 30 jaar gebruik hebben we hem van een nieuwe laklaag voorzien.

Deze Pao heeft nog de originele Japanse radio cassettespeler die wij hebben aangepast voor gebruikt van Europese frequenties.

Ook de praktische kant werd niet vergeten, zo is hij 5 persoons met 3 gordels op de achterbank, heeft hij een neerklapbare achterbank waardoor je heel veel mee kan nemen, heeft hij grote stoelzakken achter de voorstoelen voor kinderspulletjes in op te bergen en kan je op de uit 2 delen bestaande achterklep gewoon zitten om te picknicken....

Technisch nauw verwant aan de Micra, met een 1000cc 4 cylindermotor met 3-weg katalysator en automaat.

Kom langs voor een enerverende proefrit in deze klassiek ogende auto!

Hij heeft van ons een grote beurt gehad met nieuwe olie, filters, bougies, distributieriem, spanner en waterpomp en kan er weer jaren tegen!

Staat reeds op NL kenteken en heeft fraaie 'oud blauwe' kentekenplaten* en een krijgt nieuwe APK bij aflevering

Prijs:  Verkocht naar Hengelo (16-9)

Originele aantoonbaar lage KM stand!





* Oud blauwe kentekenplaten mogen NIET gevoerd worden op de openbare weg, de gele kentekenplaten dienen gemonteerd te zijn.
Gebruik van oud blauwe platen geschiedt dan ook op eigen risico, men kan U er voor bekeuren. (alhoewel geen van onze Figaro's daarvoor reeds bekeurd is.)